Tacken Sverige får.

De säger att de flytt från krig och död och vill starta om på nytt.

Men de kan uppenbarligen inte känna kärlek till landet som gett dem fred. Aftonbladet!

”Zlatan Muslimovic har kommit hem till Sverige – och får ett grymt stöd från läktaren.

Över 10 000 bosniska fans förväntas komma till landskampen på Råsunda i kväll.

– Jag ska inte beskriva vad som händer, svenskarna får se, säger den svensk-bosniske anfallsstjärnan.”

Varjager

3 Responses to Tacken Sverige får.

  1. bermudabenny skriver:

    Haha, landet som gett dem fred? Hybris de luxe.

  2. ddayperspective skriver:

    Ja det ÄR ett mysterium att tacksamheten visas i uttryck som bränder av skolor, bilar, våldtäkter av tonårsflickor och andra, mord på åldringar, mordbränder etc… DET rimmar illa med att samtliga uppgett att de flydde från odemokratiska farliga förhållanden med förtryck av det fria ordet och från islams bokstavstroget koranolkande imamer, rättsskipning enligt sharialagstiftning och social minutiös kontroll med konsekvenser á la medeltid vid ”etikettsbrott”, t o m dödliga…

    NEJ DET ÄR FÖRBANNE MIG INTE LÄTT ATT FÖRSTÅ SYFTET MED ATT KOMMA HIT SOM ANNAT ÄN DIRIGERAT AV ISLAMISTER FÖR ETT FRAMTIDA MAKTÖVERTAGANDE OCH GÖRA OM SVERIGE TILL EN ISLAMSK STAT! Den genom flyktingmottagandet och anhöriginvandringen hela tiden ökande antalet muslimer och deras höga födelsetal med många flera barn än svenskar gör att knappt en miniräknare behövs för att räkna ut vad våra barn och barnbarn hamnar i i framtiden!

    Religionsfrihet pratas det om, MEN HUR I HELVETE KAN REGERING OCH RIKSDAG INTE SE ATT ISLAM OCKSÅ ÄR ETT TEOKRATISKT SAMHÄLLSSYSTEM SOM ERSÄTTER PARLAMENTARISK DEMOKATI?

    Tills för några år sedan var jag inte medveten om vad som verkligen händer i landet med de ”folkvaldas” benägna bistånd. Efter abonnemang på RSS-flöder från samlingsportalen Nätverk mot Politisk Korrekthet på http://pipes.yahoo.com/pipes/pipe.info?_id=44cb9c44459be95ede66046e5d8ba778 har jag förstått vad som väntar. Inte mig, jag hinner komma i graven, men mina barn och barnbarn. Det vore oförsvarligt av oss att inte i allmänna väl visa regering och riksdag vad svenska folket vill. Att måttet är rågat och att ALL flyktingmottagning och anhöriginvandring under många år framöver (10-20) måste tvärstoppas! Vi måste hinna få till en annan ordning och lyckats med att tydliggöra helt andra och rimliga villkor för att få stanna här i landet på framförallt PUT och de villkor som följer av givet svenskt medborgarskap. Papperslösa skall ut ur landt enligt de besked som svensk rätt redan lämnat och fara mellan olika EU-länder för att få ny asylansökan prövad skall stoppas. Det handlar om Sveriges överlevnad som demokrati och framtiden för våra nära och kära. Av den orsaken kommer jag göra allt vad jag kan för att Sverigedemokraterna skall komma in i riksdagen.

Lämna en kommentar