Profeten Muhammed den perfekta människan

https://i0.wp.com/www.hinduunity.com/images/Mohamed%20a%20Aisa.gifBilden från:

http://www.hinduunity.com/images/Mohamed%20a%20Aisa.gif

.

Saxat från Islambloggen, Gringodelen av Skånskan:

“Jag intalar mig själv att jag hört alla angrepp mot mig och mot islam. Jag intalar mig själv att jag hört alla fördomar, alla lögner, alla attacker och alla svartmålningar. Ändå blir jag förvånad och ja lite rädd, när jag ser vilket hat som folk har i sitt hjärta för muslimer, islam och profeten Muhammed.”

Detta inleder ett försvarstal för profeten Muhammed, som var det egentliga offret för Aisha och hennes pappa som tvingade Aisha på honom, och eftersom han var gift med henne måste han uppenbarligen mot sin vilja genomföra en sexakter. För att fullborda avtalet om äktenskap?


En stilla undran, varför hade man inte adoption i dessa länder?

Läs hela mitt blogginlägg:

Profeten Muhammed tvingades till gifte med sexåring, Kulturvänster blir pophöger

.

Läs också:  Muslimsk vecka, Every Kinda People

2 Responses to Profeten Muhammed den perfekta människan

  1. goran skriver:

    du mäniskan behöver inte oroa dig, du skulle gå och läsa genom din religion. Då kommer att få se massa andra skita saker!

Lämna en kommentar