FlyttNord alias Prima Flytt alias Göteborgs Flyttbyrå AB.

Hej!

Gärningsmännen bakom Göteborgs Flyttbyrå AB, Prima Flytt mfl. har nu åter dykt upp i forma av FlyttNord.

http://www.expressen.se/gt/parets-mardromsflytt-det-ar-ett-helvete/

Märkligt att 3 års förundersökning och konkursförvaltare inte har kunnat göra något åt gärningsmännen (klanen Fahkro) från Libanon.

Media vägrar att publicera namn och bild på gärningsmännen, men desto mer på de brottsutsatta. Vi har media och svenskt rättsväsende

att tacka för att den importerade bedrägeriverksamheten kan fortsätta. Är det så vi vill ha det?

Hälsningar

A M

Konstigt nog kan polisen jaga politiska oliktänkande men inte stävja organiserad brottslighet 

One Response to FlyttNord alias Prima Flytt alias Göteborgs Flyttbyrå AB.

  1. A M skriver:

    Jag vill tillägga att jag skrivit till olika slags media
    och varnat medmänniskor för dessa bedragare, lämnat tips och beskrivit hur dessa importerade kriminella livnär sig, att det är en brottskulturellt betingad livsstil. Alla kommentarer raderas. Svt, Jönköpings Posten och Spanaren tar priset i hyckleriets konst. Det är jag som ska svartlistas och inte gärningsmännen, får jag veta när jag försöker beskriva hur bedragarna går tillväga (jag har konkreta bevis i skrift och bild). Tala om orgier i hyckleri.

Kommentera

