Granskning Sverige håller presskonferens

Grundaren av medborgarinitiativet Granskning Sverige, ”Johan Andersson” ger här sin bild av folkrörelsen som han själv inspirerat till. Han om någon borde ju veta vad syftet är med GS.

Hade själv ganska långa samtal med ”Johan” i telefon för några år sedan.
Övervägde då att bli ringare själv, varför jag var provtryckte Johan för att förstå tanken bakom GS.

Johans budskap var då detsamma som han senare gått ut med i otaliga GS-inlägg på YouTube. Det finns ingen dold agenda bakom GS så som vissa MSM insinuerar  !
Agendan är hur öppen som helst. Det är bara att spola ut vaxpropparna och lyssna. Men MSM hör ju bara vad de vill höra.

Nej, jag blev ingen ringare. Men det berodde inte på det obefintliga gaget, utan på att jag insåg mina egna begränsningar.

Min trista röst och min korta stubin duger inte för detta medium.

Tror Johan höll med mig. Skrivandet passar mig nog bättre.
Hinner då friska upp minnet på nätet, innan jag säger nåt dumt.

/Elfyma+

Kommentera

