Bloggläsare januari 2017

Träffsäker beskrivning av sakernas tillstånd i Sverige.

Invandring och mörkläggning

Bilden föreställer känd svensk politiker som tänker, gissa vemBilden föreställer känd svensk politiker som tänker, gissa vem

I superstaten Sverige, som på fler och fler plan liknar tidigare DDR, har jag noterat att lojalitet inte verkar existera. Jag tror det är otroligt viktigt för ett fungerande samhälle. Lojaliteten ser jag som uppdelad på tre plan. Först jag och min familj. Jag kanske inte alla gånger gillar vad de gör, men utåt försöker jag hålla ihop oss och döljer svagheterna. Jag tror vi blir en starkare enhet om vi inte exponerar alla svagheter omedelbart! Plan två är lojalitet inom arbetet och lojalitet med företaget. Gillar man inte jobbet får man väl säga upp sig och leta rätt på ett annat jobb. Plan tre är landet man bor i. Nationen har ett ansvar för medborgarna men också tvärtom, vi har ansvar för det land vi bor i. Var finns detta nu? Ensam är inte stark.

***

Beträffande frågan om svenska…

View original post 1 263 fler ord

Kommentera

