När mobbarna blir offer

Jag tillhör dem som läser Anna Dahlbergs alster i Expressen, men hon har ännu inte gjort upp med sitt mörka anti-demokratiska förflutna.

När Granskning Sverige ringer henne så avslöjar hon sig. Hon vill inte ens svara, i likhet med rödgröna politrukerna inom ”Public Service”.

Forna journalistkollegan ”Julia Caesar” har nog rätt.
Vi kan inte lita på någon av kappvändarna.

Man kan nästan tro att alla som jobbar inom media är bipolära.

/Elfyma+

4 Responses to När mobbarna blir offer

  1. Hans Nilsson skriver:

    Vi kommer inte att tro att det har funnits SÅÅÅ många pudelkennlar i Sverige när väl pudlandet sätter igång på allvar när ALLA från makt, finans, kultur och PK folket skall försöka sig på konststycket att förklara sig. Jag för egen del kommer ALDRIG att låta någon pudel komma in i värmen.

  2. xmaverickx skriver:

    Skicka ett mejl till ”antimobbningsorganisationen” friends och ställ denna fråga som jag gjorde för mer än 3 veckor sedan, När är det beRÄTTigat att mobba någon?.
    De ignorerade mig och min fråga, dvs gjorde precis vad de säger sig arbeta mot, nämligen mobbade mig.

  3. […] Expressens Anna Dahlberg försöker ge sken av att hon alltid varit demokratins och sanningens förkämpe. Men hennes antidemokratiska rötter sitter djupare än hon vill erkänna. Vi har inte glömt hennes bedrifter under valrörelsen 2010. (Läs mer). […]

  4. xmaverickx skriver:

    Ingen feedback, angående min uppmaning att skicka fråga till ”antimobbarna” friends!?
    friends.se
    Tror ni att de vill få slut på mobbning, och behöva lämna glashuset de lever gott i friends.se/om-oss/kontakt/!?
    Alla är upptagna med sitt.

Kommentera

