Signalementet finns. Detta är till stor hjälp. 

Patrik berättar att Sofia har uppgett att mannen var ung och klädd i en kortärmad fotbollströja.” 

– Jag vände mig om och det var först som att jag drömde. När jag insåg att det inte var Patrik utan en helt främmande man kom paniken. Han satte först fingret över munnen som att jag skulle hålla tyst, men jag skrek allt jag kunde efter min sambo och då sprang mannen och hoppade ut genom ett fönster. Det är säkert 3,5 meter ner till asfalten och sedan försvann han, säger Sofia. ”

Det är väldigt bra att media skriver ut beskrivning av gärningsmannen. För inte kan media och staten ha en agenda om att mörkar vilka brott som begås av ”flyktingar”? 

Djävla Pk hycklare. 

Varjager 

Kommentera

