Upprop från en förtvivlad kund till Göteborgs Flyttbyrå AB

En handikappad kvinna (Anna) som blivit blåst på sina besparingar av den suspekta flyttfirman Göteborgs Flyttbyrå AB, vill skapa opinion mot denna typ oseriösa skumraskföretag som får härja fritt i Sverige (Se tidigare inlägg.)

Anna skriver:

”Jag är en av de kunder som blivit lurad, hotad och utpressad av brottssyndikatet Fahkro, i samband med att jag anlitade Göteborgs Flyttbyrå AB.

”Jag är handikappad och lurades/hotades att tömma hela mitt bankkonto av flyttfirman. Polis, kronofogde, rättsväsendet och diverse advokatfirmor som företräder brottssyndikatet, samt brottsofferjouren – alla värnar de gärningsmännen och riktar istället angreppen mot oss brottsoffer.”

”Nu gör jag ett upprop: de som anser att brottssyndikat likt Fahkro skall lagföras för sina brott och exporteras tillbaka dit där de kommer ifrån (enkel biljett) – slut upp bakom oss som är brottsoffer, bidra med hjälp att rensa upp i rättsrötans träsk och att skipa rättvisa enligt principer som rådde här i Sverige innan vi började importera brottssyndikat från framförallt Balkan och Mellersta östern.”

”Bidra med ditt eget samvete och rättsmedvetande, bidra med din plikt som medmänniska och medborgare. Hjälp till att också ställa alla medhjälpare till brottssyndikatet – läs företrädare för svenska myndigheter, media, ideella organisationer samt oansvariga politiker – ställ dem ansvariga för medhjälp till brottslig verksamhet.”

”Jag har varnats för att skriva eller säga något kritiskt om brottssyndikatet Fahkro. Varningen kommer från deras svenska företrädare. Jag har lämnats utan hjälp från Brottsofferjouren för att jag beskrivit fakta i målet: gärningsmännen har ursprung och brottskulturell påverkan från främst Libanon, och att jag undanber mig moralpredikningar om hur ‘synd det är om gärningsmännen’.”

”Jag skriver ändå och fortsätter att hävda min yttrande-och åsiktsfrihet. Jag är inte rädd, däremot heligt förbannad. Du som läser detta – besvara mitt upprop, eller håll tyst och fortsätt gynna den importerade kriminaliteten i Sverige.”

/Anna

Kommentar:
Kan tyvärr inte ingjuta något hopp hos Anna.
Polisen och rättsväsendet har kapitulerat inför den importerade brottsligheten.
De kan inte/vill inte ens ingripa för att förhindra pågående våldsbrott. (SVT-Opinion).

Det enda vi kan göra är att skapa opinion mot eländet och med hög röst kräva ett maktskifte innan det är för sent, om det inte redan är det.

/Elfyma+

4 Responses to Upprop från en förtvivlad kund till Göteborgs Flyttbyrå AB

  1. Benny skriver:

    Tja, man kan än en gång konstatera att Sverige är mycket illa ute! Politikerna leker hjältar med våra skattepengar som man slösar på ”den humänitära stormakten” medan landet faller sönder. Fattar inte ”våra” korkade politiker att de andra länderna i EU som slipper invandringen pga att Sverige tar emot asylanterna skrattar bakom ryggen på godtrogna svenska politiker…utrycket ”die dumme sweden” stämmer verkligen in på Röfven och Buttra.

  2. xmaverickx skriver:

    ( uttrycket ”die dummen schweden” kommer från 30-åriga kriget när vi, dvs Gutav II Adolf och hans mannar var nere i Tyskland och härjade.
    Och de som tyckte att vi BAR oss dumt/illa åt var väl de katolska fårskallarna. Protestanterna där nere såg honom som en befriare och tyckte han var allt annat än dum.
    Vi skulle behöva en ny kung som samlade oss mot den nya romersk katolska makten och påvekräket i Vatikanen, som är lierad med våra fiender Islam och sionismen.)
    http://historiesajten.se/krigsinfo.asp?id=12

  3. Markus skriver:

    Flyttcentralen heter dom numera,,, 031-50 04 70 SCAM Lurar Privatpersoner genom flyttningar.. 031540470 031 540 470

Lämna en kommentar