Till Sverige och restaurangbranchen…

Denna video är från Sardinien och visar en grupp mycket mörkhyade så kallade pensionsräddande raketkirurger med en från vår avvikande värdegrund, ”ta för sig” på en restaurang.

Det är alltså sådana här vildar dom svenska ”hjältarna” på svensk kustbevakningen räddar i Medelhavet för våra svenska skattepengar och som sedan utan att skämmas ställer upp i TV och låter sig hyllas för sina bragder.

Jag kan ha viss förståelse för denna hjälteutnämning med tanke på att hajar och andra gälförsedda varelser slipper vara med om en troligtvis dålig smakupplevelse tack vare dom svenska hjältarnas insatser.

F. ö så ser jag inte hjältarnas insatser för annat än ännu ett led i att förstöra vårt Europa. Vad f…n har vi för nytta av vildar som beter sig så här?

 

Om det är någon som har en mailadress till någon av ”hjältarna” så vore jag tacksam om jag kunde få den så jag personligen kan tacka för deras bragder. Bragder som troligtvis redan har lett till att ett antal medborgare i något EU- land har utsatts för både mord, våldtäkter, rån och misshandel mm, som tack av dom räddade vildarna.

 

Nedan en av de många svenska “hjältarna” i Medelhavet:

http://www.svtplay.se/klipp/9908291/mattias-om-de-dramatiska-dygnen-pa-medelhavet

 

Sandor Herold, Malmö

En kommentar till Till Sverige och restaurangbranchen…

  1. Hans Nilsson skriver:

    Detta kommer även att hända i Sverige i en stad, samhälle och by nära oss alla. Det är svårt att sia om framtiden men jag anser att den ser allt annat än ljus ut.

Kommentera

