Blågul slöja på IKEA-personal

Blågul personal. Muslimska kvinnor designade IKEA:s egen slöja.
(Market)

//Elfyma+

13 Responses to Blågul slöja på IKEA-personal

  1. Bo skriver:

    Då får jag bekräftelse på att jag inte skall köpa Ikeas äckliga formalin-stinkande spånskivemöbler med fejkat fanér av äkta plastfolie med träimitation.

    Mein Kampfrad !

  2. Blodsven skriver:

    Skulle fan i mig sättas upp plakat på kåldolmebruden utanför varenda jävla IKEA-entré. Allt som bidrar till islamiseringen i landet ska bojkottas omedelbart…

  3. L Andersson skriver:

    Sker detta i Sverige?
    Helt vansinnigt. Vill bara utbrista i en lång
    harang av svärord.
    Börjar känna mig rätt så maktlös, i mitt eget land

    • Göran skriver:

      Det här är inte något som förvånar. Här händer mycket osmakligt som kan sättas på mångkulturens konto.

      Frågan är bara om vi kan göra något mer konkret åt det som, för många som blir allt fler, är ett växande problem.

      Personligen bojkottar jag redan flera företag som går mångkulturens ärenden. Det skall fan gynna dem som sparkar en i baken

  4. L Andersson skriver:

    Glömde säga, jag kommer inte att sätta min fot någon mer gång på Ikea.

  5. xbenedictx skriver:

    IKEA har mer än en skruv lös.
    Och Kamprad har fortfarande samma åsikter som i sin ungdom,och är alltså lierad med islamisterna.Även om han nu döljer dem under ett tunnt lager fanér och fernissa.
    Och affärsmän saknar heder och har noll moral.
    They do everything for the mighty dollar.

  6. Engla skriver:

    Pinsamma kommentarer. Svenskar åker till muslimska länder och klär sig utmanande i korta kjolar, linnen och shorts liknande hotpants så varför ska inte invandrare komma hit och ta seden med sig? Ikea kanske var svenskt från början men hey det var Sverige också. Så är inte fallet idag too bad men dags att acceptera det. Mångkulturalismen är här för att stanna.

    • varjager skriver:

      Tala nu om vilka muslimska länder som svenskar åker till i korta kjolar? Hur kommer det sig att våldtäkterna har skjutit i höjden sedan mångkulturen gjorde sin entre? To bad att du inte ser skogen för träden.

  7. Muslim och STOLT! skriver:

    Maldiverna, Turkiet, Dubai, Egypten,Indonesien, Malaysia är några av de muslimska länder som kryllar av svenska turister
    Förklaring till våldtäkterna som ökat i Sverige???Långt innan muslimerna kom till Sverige var våldtäktsbrotten höga ..så du borde läsa lite mer om den svenska historian ”lilla varjager”.

    Våldtäkterna har ökat i Sverige genom åren ja och det är så skönt för er att ha muslimer att skylla på men dem ni bland annat borde skylla på är svenska tjejer( har inget emot dem alls).Hur många är det inte som åker till dessa muslimska länder och importerar hit muslimska män och konverterar till ISLAM??? vad händer då???????
    Finns inte kvinnor kvar för de stackars svenska männen och då banne mig ska de ut och våldta så desperata som dem är….barn som vuxna..spelar ingen roll..
    Du bör även i denna fråga dig själv varför homosexuella män har ökat i Sverige??

    PS 99% av våldtäkterna i Sverige är gärningsmannen SVENSK !!!!

    Islam är en fin religion ..det är alla religioner ….

    KUNSKAP- MAKT

  8. Muslim och STOLT! skriver:

    Hej Vilsna Varjager!

    Islam står för fred,allt som är gott sunt och önskvärt i livet.

    Det enda du skapar med dina fördomar är fientlighet och ondska.

    Min uppfattning av dig, är att du är en låg utbildad och okunnig människa.
    Missförstå mig inte…jag menar inte att det är fel att vara det men
    du borde skaffa mer fakta innan du gör sådana bedömningar.
    När du har gjort det så kommer du förstå vad jag menar med KUNSKAP-MAKT

    ATA TÜRK var muslim och allt skit du läser på internet om muslimer är 100% muslim hatare (ev. Ata Türk hatare.)

    Du verkar inte vara så religiös själv för då hade du vetat bättre.
    I grund och botten så ska du ha klart för dig att alla religioner är detsamma..

    Dina fördomar är inget annat än rädsla och feghet för Islam.

    Gå in på dessa länkar och jag garanterar att ditt liv kommer bli mycket enklare.

    Islamguiden.com

    PS.

    Till Sofia som bär slöja:
    Stå på dig,stolt över dig!!!!!!

    Till Ikea som införskaffade blågul slöja:
    Det var det bästa ni gjort på länge.
    Detta bidrar till att många andra kvinnor vill komma ut i arbetslivet.
    Ni är bäst!!!!

    Ni som har kommentarer kan behålla dem för er själva!

  9. […] har också egna slöjor för muslimsk personal, och […]

Lämna en kommentar